Friday 28 September 2012

Perkampungan Kecil Di Gua

Jarang kita mendengar apabila terdapat manusia masih lagi tinggal di dalam gua. Namun itu hakikatnya apabila terdapat sebuah perkampungan yang penduduknya tinggal di dalam gua. 

Melayukini.net – Unik! Benarkah Wujud Perkampungan Kecil Di Gua ( Foto) | Jika ada salahs eorang peminat siri animasi Flintstones, sudah tentu mengetahui bagaimanakah kehidupan mereka dalam cerita tersebut. Flintstones merupakankartun yang hidup dalam zaman batu dan tinggal di rumah batu seperti gua(LINK). Kali ini konsep yang sama juga berlaku pada zaman sekarang. Terdapatsebuah perkampungan kecil yang mana mereka tinggal di dalam gua. Walaubagaimanapun kami tidak mengetahui di manakah lokasi sebenar perkampungan ini. Jom lihat gambar di bawah ini.

















No comments:

Post a Comment